سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن در رشت

از آنجایی که هدف ما در این وبلاگ معرفی بهترین مراکز زیبایی و سلامت پوست در رشت می باشد و به دور از هرگونه تبلیغات یا ارائه اطلاعات تبلیغاتی تجربه شخصی خود را برای معرفی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در رشت ارائه می کنیم.
اگر تاکنون شما هم مثل من به مراکز مختلفی جهت انجام لیزر موهای زائد در رشت مراجعه کرده اید و با قیمت ها و کیفیت خدمات متفاوتی روبرو شده اید می دانید که پیدا کردن یک کلینیک متخصص و منصف واقعا کار دشواری است , علاوه بر آن بسیاری از آنها فاقد دستگاه های حرفه ای لیزر مانند الکساندریت بوده و بدتر که سیستم های های ای پی ال که به جای لیزر از سیستم های نوری استفاده می کنند را بجای لیزر بکار برده بدون اینکه به مشتریان خود اطلاعات درستی در این باره بدهند.
من پس از چندین بار تست و مقایسه خدمات چندین کلینیک و همچنین موندگاری تاثیر اونها تصمیم گرفتم در باره دستگاه ها و کیفیت لیزر ها یک تحقیقات مختصری انجام بدم که در نهایت متوجه تفاوت و دلیل متغییر بودن تاثیر این دستگاه ها شدم . نتیجه اینکه دستگاه های خوب دارای قیمت بالایی هستند و هر کلینیکی اونها رو نداره به همین خاطر فقط توو کلینیک های درست و حسابی میشه اونها رو پیدا کرد اما توو قیمت خدمات تفاوت چندانی نداره و همین باعث شده که سالن های آرایشی معمولی هم با قیمت های خیلی بالا خدمات لیزر موهای زائد بدن رو به قیمت کلینیک های تخصصی ارائه کنند و این خیلی نا منصفانه هستش.
اگر بخوام اسم ببرم از مراکز خوبی که هم قیمت و هم دستگاه های خوبی برای انجام لیزر موهای زائد داره و هم پزشک متخصص خوبی داره می تونم کلینیک آلما رو توو رشت بهتون پیشنهاد کنم که توو منظریه بالای داروخانه فارابی هستش. من هم از خدمات و هم از قیمت و هم از ماندگاری اثر دستگاهشون خیلی خیلی راضی بودم.
اگر شما هم توو این ضمینه تجربه ای دارید می تونید زیر همین مطلب با من و دیگر خوانندگان وبلاگ در میون بگذارید. ممنون